Forumindex Kollektiv 24
- Den nya kollektivkontakten -

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Letar kollektiv i Malmö

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Kollektiv i Malmö-Lund regionen
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Jolian
Gäst

InläggPostat: 2017-07-16 14:34:15    Rubrik: Letar kollektiv i Malmö Svara med citat

Hej! Mitt namn är Jolian och jag är 27 år. Jag ska till hösten flytta till Malmö för att ta tag i mina socionomstudier som jag har släpandes. Förtillfället bor jag dock i Stockholm och arbetar inom socialt arbete. I slutet av augusti börjar jag min praktik på Skåne Stadsmission och därefter följer ett par teoretiska terminer på Malmö högskola.

Jag har tidigare bott med människor i olika former i Stockholm, Malmö och Berlin. Jag gillar det sociala med att bo med andra och föredrar det framför att bo ensam. Jag hoppas och tror att människor runt mig ser mig som schysst och hjälpsam.

När jag inte pluggar och är hemma gillar jag att rita och laga mat. Är jag inte hemma men ledig gillar jag att hänga runt, hänga på krogen, gå på klubbar eller testa ny mat. Har även ett intresse för vad som händer i samhället, politik och försöker att hänga med i världsläget så gott det går.

Om någon vill veta mer eller så är det bara att maila!

jolian.eckerbom@gmail.com

Hörs! Smile
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Kollektiv i Malmö-Lund regionen Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Skapa forum | Supportforum | Användarvillkor | Integritetspolicy | Cookiehantering | Kontakta oss |