Forumindex Kollektiv 24
- Den nya kollektivkontakten -

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Skapa kollektiv i Östersund/ Brunflo med omnejd

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Kollektiv i Övriga Sverige (även Norden)
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Gäst

InläggPostat: 2016-01-24 17:46:21    Rubrik: Skapa kollektiv i Östersund/ Brunflo med omnejd Svara med citat

Intressekoll!
Jag är intresserad av att skapa kollektiv med likasinnade sociala varelser i Östersund/ Brunflo med omnejd, antingen i lägenhet eller i hus, i tätort eller på landet. Så det första man undrar över är om intresset finns. Min tanke är ett kollektiv med 3-5 personer som trivs i sällskap med andra och vill ha en intressant men strukturerad vardag tillsammans.

Lite om mig: 22 år, gillar musik (vem gör inte det?), att laga mat med andra, spela brädspel, se på serier, resa och allt annat gott i livet. Pluggar socialpsykologi på distans och jobbar i familjeföretaget (jordbruk och foderförsäljning).

Skriv och berätta lite om er själv och tankar kring kollektivt boende och så.

Öppen för förslag Very Happy
Till överst på sidan
LarsS

Registreringsdatum: 24 januari 2016

InläggPostat: 2016-01-24 17:49:01    Rubrik: Svara med citat

Lade visst upp inlägget efter att ha blivit utloggad Razz

Kontakta mig via mail: larssolbe@gmail.com
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Gäst

InläggPostat: 2016-04-21 21:23:29    Rubrik: Svara med citat

Kul med kollektiv ! Jag har alltid länktat efter att få bo i ett kollektiv.Är 36 år . Bor nu 3,5 mil utanför Östersund med två barn varannan vecka , stora barn 10 och 15 år. Vi har även Seameskatt inne och ute katt duktig rått gägare, fiskar och hund på deltid. Vi är alla intreserad att flytta till ett kollektiv i ett Hus !! Gillar musik , sjunger i körer, älskar att baka och laga all slags mat. Vill bo i Brunflo eller Östersund. Very Happy
Till överst på sidan
ackisch
Gäst

InläggPostat: 2017-06-27 04:06:27    Rubrik: kollektiv Svara med citat

jag är intresserad men vet inte om det fortfarande finns intresse
Till överst på sidan
Fredo
Gäst

InläggPostat: 2017-07-15 17:54:02    Rubrik: Svara med citat

Kollektiv är något som jag också har intresse av. Vill gärna veta mer om det fortfarande är aktuellt.
Till överst på sidan
LarsSS
Gäst

InläggPostat: 2017-07-19 17:35:21    Rubrik: Svara med citat

Ursäkta för sent svar! Jag hittade mig några vänner som vi tillsammans bildade ett kollektiv som nu dessvärre är i upplösning. MEN hyreskontraktet går ut i slutet på oktober och det kommer stå ett rum ledigt från mitten på augusti, så är någon i nöd av ett tillfälligt boende augusti - november så hör gärna av dig till mig per telefon: 073-8020083
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Kollektiv i Övriga Sverige (även Norden) Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Skapa forum | Supportforum | Användarvillkor | Integritetspolicy | Cookiehantering | Kontakta oss |