Forumindex Kollektiv 24
- Den nya kollektivkontakten -

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Ledigt rum i kollektiv - östra sorgenfri

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Kollektiv i Malmö-Lund regionen
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
kollektivetlängstupp

Registreringsdatum: 27 april 2017

InläggPostat: 2017-04-27 13:59:10    Rubrik: Ledigt rum i kollektiv - östra sorgenfri Svara med citat

Vi har ett ledigt rum i vårt fina kollektiv på Östra Sorgenfri. Vi är fyra personer som bor där och letar efter en femte sambo. Vi har ett stort kök och vardagsrum där vi ibland sitter och snackar skit. Vi har också en mysig innergård.

Vi brukar ha egen mat men delar på vissa gemensamma saker, ni vet kaffe och sånt : )

Rummet är ca 12 kvm och hyran är 3000kr sen tillkommer ca 200 kr/mån för el och internet.

Är du intresserad så släng iväg ett mail så får du komma på visning! Vi vill gärna att du flyttar in så snart som möjligt men det är flexibelt!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
JohanS
Gäst

InläggPostat: 2017-04-27 18:15:32    Rubrik: Svårt slänga ett... Svara med citat

Ja, det blir svårt att slänga iväg ett mail om man inte vet vart man ska skicka det men jag är intresserad och hoppas ni kontaktar mig istället! johan[at]sharks.se

Har även en egen liten annons här på sidan Very Happy

Hoppas vi hörs!
Till överst på sidan
OlgaG
Gäst

InläggPostat: 2017-05-08 10:53:38    Rubrik: Svara med citat

Hej! Jag är också intresserad. Ni får gärna höra av er: guntherolga@gmail.com
Till överst på sidan
charlieee
Gäst

InläggPostat: 2017-05-16 11:37:06    Rubrik: Svara med citat

Hej. Är intresserad. Vill gärna veta mer detaljer och om det är kattvänligt?

min mail: zombeecharlie@gmail.com
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Kollektiv i Malmö-Lund regionen Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Skapa forum | Supportforum | Användarvillkor | Integritetspolicy | Cookiehantering | Kontakta oss |